Universitat Rovira i Virgili - La universitat pública de Tarragona

Facultat d'Infermeria

Altres notícies

V Concurs de fotografia i I Concurs de vídeo

La Facultat d’Infermeria convoca la cinquena edició del Concurs de fotografia digital i el primer concurs de vídeo dedicat a la imatge de la professió infermera, que s'emmarcarà dins les activitats del Dia de la Infermeria

Els concursos estan adreçats a tots el membres de la Facultat d'Infermeria que ho siguin en el moment de presentar les propostes. El termini per presentar-les comença el 5 d'abril de 2018 a les 8.00 hores i finalitza a les 14:00 hores del 27 d’abril de 2018.

Podeu trobar tota la informació necessaria per participar-hi als següents enllaços:

Per al concurs de vídeo:

L'objectiu per aquest concurs es generar un vídeo divulgaitiu i formatiu per a la població en general, on s'aconsegueixi plasmar una actuació correcta de la reanimació cardiopulmonar bàsica.

Per al concurs de fotografia:

L'objectiu per aquest concurs és fer evident la funció de la infermeria en tots els seus vessants: assistència, recerca, docència i gestió, aconseguint plasmar la consciència / imatge social de la infermeria.

És molt important que tingueu les autoritzacions de les persones que hi surten tant al vídeo com a la fotografia:

Si voleu veure les fotografies d'altres anys podeu accedir a aquest enllaços:

Pujar