Universitat Rovira i Virgili - La universitat pública de Tarragona

Facultat d'Infermeria

Altres notícies

VII Concurs de Fotografia

La Facultat d’Infermeria convoca la sisena edició del Concurs de fotografia digital dedicat a la imatge de la professió infermera, que s'emmarcarà dins les activitats del Dia de la Infermeria, el 12 de maig de 2020.

L'objectiu per aquest concurs és fer evident la funció de la infermeria en tots els seus vessants: assistència, recerca, docència i gestió, aconseguint plasmar la consciència / imatge social de la infermeria.

El concurs està adreçat a tots el membres de la Facultat d'Infermeria que ho siguin en el moment de presentar les propostes. El termini per presentar-les comença el 30 de març de 2020 a les 8.00 hores i finalitza a les 14:00 hores del 24 d’abril de 2020.

Podeu trobar tota la informació necessària per participar-hi als següents enllaços:

És molt important que tingueu les autoritzacions de les persones que hi surtin a les fotografies:

Si voleu veure les fotografies d'altres anys podeu accedir a aquest enllaços:

Pujar